24 hour party people

Egentligen är det dumt att klaga. Det är så många som sliter och önskar att de fick en kvart över till en kaffe eller lite slösurfande.
Men i mitt jobb är dödtid de värsta, mest stressande och påfrestande.

Till Loos är det långt, drygt 11 mil rakt in i finnskogen, och jag skjuter därför på planerna om Gruv-repet.

Men så blixtrar det till. En idé, ett samtal och några minuter senare är personen som bortblåst och jag sitter kvar med lång näsa och bara undrar. Går inte tåget snart?

Var ute en sväng igår, tittade på matchen och drack öl. Det blir så rätt ofta under våren. Ut ut ut i friheten med kkkk-klirrklirr i kassarna, solsken och tobaksgula fingrar.

Musik musik, jag är så påverkad av de senaste dagarna brittiska skitväder.

Libertines- What A Waster
New Order- Blue Monday
The Jam- Going undergriund
Oasis- Lyla

Chemical Brothers- Hey boy, hey girl
Cock Sparrer- Working
Happy Mondays- 24 hour party people



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0