Semester men inte

sommarens semester kunde lika gärna tagit slut 0800 imorse men då jag ofta strular med schemändringar, sista-minutenbeslut och annat tjafs gick inget att ändra och nu sitter jag här på jobbet i ett regnigt happy hudik och har...semester. tragiskt, kontoret på semestern men jag ska vara nyttig i veckan.
Nyttig har jag iförsig varit hela sommaren, men nu ska det packas, fixas bokas skåp-bil och laga mat.
Flytt om en vecka och om drygt två veckor bor vi i bagis, i den där lägenheten med uppbrutet lås och med blodröda heltäckningsmattor.
Det blir nog bra endå

Semestern var nice

ö-häng i Stockholms skärgård och jag streckläste över 200 sidor på en dag.
jenna jamesons liv är nästan mitt numer.

Båtturer och lite fiske, stortsfdashäng och bad
Sangria och ösregn i lördags

Bynny Wailer var precis som jag förväntade mej.
Ovanligt pigg, förbannat bra och det var nästan så att en tår rann nerför ögat när han klev upp på scenen och jag tittade på min tatuerig och drömde mej till platser jag aldrig besökt.
Trenchtown, spannis town, blue mountains, hope road kingston fucking jamaica

det var så bra och min käraste stod där bredvid och log.

Nu jävlar, kliver vi in i den nya verkligheten
Ett steg längre
och det känns fantastiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0