Logg on

No more facebook

Jag loggade in, klickade ja tack ta mej härifrån och försvann lika tyst som jag kom.

Avtrycken samlas säkert i nått arkiv nånstans där jag inte vet var, förvarade tillsammans med brottslingar, studentradikaler och sunkiga pedofilers profilsidor.

Nått att samla damm för framtiden, att bli en del av historien 2007 som den uppkopplade urflippade nätverks-människan.


Vi hörs på facebook då,

näe

Inte jag. Har hoppat av, lämnat in och nu lär väl telefonräkningen stiga i höjden för nyfiken är man ju fortfrande.

Och julkort och hälsningar om att allt är bra ska skrivas och skickas och vidarebefodras och det ska tackas för senast och ja.

Så vill ni, även i fortsättningen, ha koll på mig. ta en fika eller bara prata bort en timme på jobbet.

Ring,

mobilen har jag kvar. Och den är nästan alltid på.

Vet inte riktigt varför egentligen,
men antar att det är nått freudianskt statement jag inte kan förklara.
Vill väl mest klara mig utan antar jag, som med teven.
Den fick dock vara kvar när vi köpte ny soffa, även om jag försökte och lade fram förslag hur bra den skulle passa i källaren bland kartongerna.

Usch,
ibland räcker det med någon öl bara, för att man ska må tjyvens dan efter.
Det var verkligen inte igår jag kom bakis till jobbet. Och endå var jag knappt full.
Annat var det för Shadow, som medan jag och Slaktarn tog det lugnt på baren våningen under, hade sippat i sig en hela starkvinglögg.
Hennes kinder lös som tomteluvor i den mörka vinternatten när vi prommenerade till bussen.

Jag längtar efter jul nu. Mat och människor


Kommentarer
Postat av: andreas

bra! nu kan jag publicera alla bilder på dig som du inte vill ska publiceras, utan att du får reda på det!

2007-12-18 @ 12:54:06
Postat av: johan

haha
aldrig i livet
jag har mina kontakter på facebook och dom meddelar mej så fort något inte står rätt till

2007-12-18 @ 13:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0