12.19

Det vore lögn att påstå att det går som en dans.
jag skakar, svettas, knackar på bordet och fipplar i fickorna efter cigaretter.
Särskillt nu, efter maten och till kaffet.

men igår gick det enligt planerna.
Vi slog oss ner vid köksboret och laddade inhalatorn och tog några djupa halsbloss.
markus hostade till, Tor flinade och jag bad en stilla bön.
Men jag sov som en stock, trots fem cigg. 15 mindre än normalt.
Hade det inte varit för rullstolsgrannen hade jag sovit nonstop.
Men hans bankande, vettefan vad han ville för vi öppnade aldrig, gjorde att jag vaknade i etthastigt ryck.

Men jag somnade om

12.18, dags för vatten
Och av en alldeles speciell anledning känner jag en kittlande känsla av nervositet i magen
Mer om det så småningom

reggae på fredag.
Det blir bra


Kommentarer
Postat av: Anna

Jorå, Berra är en skön kis. Det är bara att vänja sig vid uppätna sl-kort och pajade vinylspelare, snart är det er tur!

2007-10-03 @ 12:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0