Månadag eller är det lördag?

Regn
och igår for familjen, tre dagars ensamhet att slå ihjäl med skivor och fåniga blogginlägg.
Semester,
jag kokar kaffe och stirrar på brevinkastet. Några nya papper att fylla i, handlingar som skall retuneras in i systemet för att slutligen landa på mitt hallgolv igen. Tur och retur till Alfakassans kontor i Ljusdal.
Lägger in lite ny musik i ipoden för att fylla semestern, vad passar på kvällen och vad passar på dan.Vinfylla, bastubad, fisketur eller frukost på källarbacken. Musik för allt.

Lunch med Alex, ett program av sommar och en dusch. Fortfarande ingen post.
Kokar mer kaffe, tänder en ciggarett och tittar ut. Moln och regn, men jag är glad. Pinsamt lycklig över min situation och full av planer.
Kanada, sa Lisa. Vi flyttar fan till Kanada nu när båda är utan lön.
Ta mej fan om vi inte gör det,
har redan börjat spåna.
Det blir Kanada,
jag tror nästan det...


Kommentarer
Postat av: William

Kanada låter för all del väldigt spännande, men måste ni verkligen flytta ännu längre bort från Gävle??



Kan du inte förresten posta dom där playlisterna så man får se. Sånt är kul.

2008-07-13 @ 21:41:26
URL: http://grindcrusher.blackmon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0