Satan

Det är inte arbete som dödar kreativitet
Det är arbetslöshet

Jag har idéer, tusentals idéer om krig och fred och sprit och musik.
Idéer på allt
Men likförbannat
det blir inget- nada- gjort
och skriver sämre gör jag dessutom, nu när det finns tid att tänka igenom ord, snurra på formuleringar och bolla tankar med sig själv
Värdelöst

Skriver jag inget vettigt på en vecka, och får motivation och kreativa tankar tillbaka lägger jag ner bloggfan
Punkt

Inte ens det här, som skulle kunna blivit ett roligt inlägg om arbetslöshet, a kassa, hemmakvällar och framtid fick jag till.

Jag tror jag gör bäst i att bli lokförare, brandman eller bilbud

Men jag ger det en vacka,
sju dar inte mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0