Val och rubadub

21.37 och här sitte jag och gäspar
Pappaledigheten tar på krafterna och eftersom jag är dum nog att ställa klockan på strax efter noll-ett inatt så borde jag väl egentligen sova nu. Men jag biter mig kvar framför teven och har dragit datorn, nu fungerar äntligen de trådlösa, ut i vardagsummet. Doubbleconected med omvärlden, USfuckingA.

Femman med F&F, ettan för KG´s kommentarer och CNN när allt annat känns trist.
Det är min natt, och kaffe såklart.

Annars då,
jo. Lisa jobbar, jag och Emil håller fortet här hemma. Jag lär honom det mesta om dub och han lyssnar och iaktar...
Idag en sväng förbi Gustav och Elise, och sen däckbyte.
Imorgon, prommenad och fixa fram skivorna till på lördag.

Rubadub på café spegeln, där jag spelar skivor och, ingen mindre än Dennis Bovell står på scen.
Kul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0