Fredag och en veckas Ankdamm

Packad och klar och om någon timme köar vi oss ut ur stan och vidare norrut.
Imorgon Bollnäs och sex mil längs favoritsträckan riksväg 83, ett tips är Sigge Hills låt om samma väg och med samma namn. Den finns tyvärr varken på youtube eller i spotifydjungeln, så jag rekommenderar skivan Vänner och grannar från -93.

Annars då, en sammanfattning av veckan

Anna Anka, det borde räcka så...Eller, jag förstår inte riktigt uppståndelsen och ilskan.
Vem hade förväntat sig något annat?
Ge fan i att se skiten och låt henne sjunka mot botten ikapp med tittarsiffrorna och KD
Vårat val deras förlust

Lisa 30 och Kalle 20
tummarna upp och mer tårta än träning, illa

Musiken då,
för er som stannar i Sthlm över helgen finns det mycket att göra. Ikväll skulle jag lagt mina stålar på All out dubstep eller Rudiemental, som kör på Southside vid Zinkensdam för första gången.

Men jag drar som sagt om någon timme och mellanlandar i Gävle över kvällen, så öl någon?
Vi kommer som vanligt att spela Traste på väg upp, det hör liksom till, och hemresan timar vi till Söndag runt 22 med Mats Nileskär som radiosällskap


                                The original TLK

Förresten
12 dagar kvar till premiären, för det blir förhoppningsvis en fortsättning, av Club Galore
Hjälp till att sprida ordet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0