T S B T R



En grym sjua jag fick i Uppsala för några veckor sedan
Stockholmsbaserad dancehall/new roots och det låter riktigt bra,
så här. Passa på att tanka ner deras EP på sidan

Annars,
jobbidéer och thaimat från torget.

I Hälsingland höjs basen och klubb nummer två på Stadt (eller är det Järnvägs?) i Ljusdal den 12e september lär bli bra, Joey Fever & Viktorious gästar.

Kul, och appropå Hälsingland, det slog mig idag att Perssons Pack´s Guldhuggarland är en exakt 3.24 minuter lång svensk version av John Steinbecks Vredens druvor.
Bara en sån sak

The Soul Beats the Riddim, alltså
Tune in


Kommentarer
Postat av: Bilson

Bra att du återgick till denna design. den förra (som du hade i några timmar bara) tycker jag är fruktansvärd.

2009-09-01 @ 22:12:20
URL: http://bilson.se
Postat av: Bilson

Bra att du återgick till denna design. den förra (som du hade i några timmar bara) tycker jag är fruktansvärd.

2009-09-01 @ 22:14:19
URL: http://bilson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0