Torsdag sista dan i veckan

Det är bara att komma. Kom då!
Jag står redo, håller i hatten visserligen, men ändå. Jävligt redo!

SMHI varnar, aftonbladets webbsida blinkar rött och utanför fönstret skrattar barnen i motvinden.
Stormvarning 3 av 3, håll er inne, slå på radion och för guds skull flyg inte drake. Det skulle, som det ser ut nu, gå käpprätt åt helvete.
Jag varnar också, gör mina egna inslag från parkeringen.

Annars är allt bra, eller annars och annars. Jag gillar ju stormar och extremt väder. Hoppas alltid på strömavbrott, nedfallna träd och allmän förödelse. Mest så det händer nått, mucka inte med moderjord fuckhead.

Lisa mailade just, magont lagom till påsk.  Jobbigt och med tanke på Malin som ligger hemma med kräksjuka så håller jag tummarna blåa att hon klarar sig, Lisa.

Vi packade bilen igårkväll. Två stora väskor med kläder strumpor, nån bok och lite vin. Skönt att slippa bolaget i rusningstid.
Nästan 20 liter blev ju över efter festen, så vi har att ta av.

Tre timmar och femtiosex minuter kvar, sen. Fyra långa dagars ledighet med Gävle Stockholm Gävle.

Påsken blir bra. Bara hon håller sig frisk, och jag.



Kommentarer
Postat av: Bilson

Det brukar alltid bli sånt jävla antiklimax när de varnar för armageddon.
Man sitter inne och läser aftonbladet.se, konstaterar att det börjar dra ihop sig mot skärseld och plågsam ond bråd död. Tar på sig sin varmaste yllekofta, kravallhjälm och lyfter ner spikklubban från kroken innanför dörren.
Går emd beslutsamma steg nedför trappen och är beredd på att försvara sig mot både det ena och det andra, väl ute möts man av en gubbjävel med käpp som plirar med ögonen och säger: ja tror he friskar i lite du, höhö. Sen vandrar han iväg och tänker förmodligen: Fan vad han såg ut den där grabben.
Jo, jag tackar jag.

2007-04-05 @ 18:25:59
URL: http://bilson.se
Postat av: Anonym

Magsjuka alltså. Inga bebisbesök för er i helgen då.

2007-04-06 @ 13:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0