H som i Hälsingland Henry och Helg

Fastnade förresten just i tanken på Henry och inte vet jag exakt när och hur det gick till.
Men jag gissar midsommar och isåfall,
isåfall borde vi väl kunna kalla honom helrörsungen?


En helrörsbefruktning på ön bland midsommarblomster och lustiga cigaretter.

Vad vet jag och vad ska spekulationer egentligen tjäna till?
Nu är nu och det känns ju alldeles, precis som jag just skrev, underbart roligt det där som hände i lördags strax före midnatt.


Grattis och välkommen mannen, det är en hård värld. Men den kan vara förbannat rolig också.

I rätt sällskap


Kommentarer
Postat av: Slaktarn

Helrörsungen...jo, jag tackar. Snygg är han i alla fall. Vi blir kvar på SÖS några dar till. Lovar att höra av oss senare.
Uppåt, framåt!

2007-03-26 @ 22:39:59
Postat av: el oso

Bröllopsdikten

Hej och hå.

Vad står på? Lisa och Johan var oäkta i går, det är nästan så man fäller en tår. Men då av glädje, för med våren kommer allt som är bra, det är i Järvsö vi vill va.
En psykopat som är ute och letar tecken, det är bilder och röster i hans huvud hela dan,
han vill åka till Järvsö, ja han vill bort från stan.
På lördag smäller det, på lördag gäller det, då ska de bli äkta, de två
Och alla klockor vill slå
Han hade tänkt hoppa från en bro en gång
Då hörde han hunden som sjöng upp till sång
Livet skulle lekas och levas!
Tjo hej! Det blir årtusendets galej!
Grattis Johan och Lisa!


2007-03-27 @ 14:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0