Onsdag 11.05

Egentligen borde jag väl oroas av det här med vädret,

ena dagen frost och svinkallt- och sen 17 timmar senare, som idag, solsken och koltrastar.

Men jag orkar liksom inte bry mig mer,

det får bli som det blir och går holland eller bangladesh eller gud vet vad under när isarna smälter så kom hit,
ni med vatten upp till knäna.
Välkomna!


Vi firade Tor med pompa och ståt och det beställdes kycklingar, risskålar och kobra-öl och i mitten satt Tor och log åt både ålder och uppvaktning.


Har fortfarande inte riktigt förstått alla funktioner i min last-fm spelare men det jag endå hajar, gör mig nästan gråtfärdig av lycka.

Att alltid, på jobbet tillexempel, kunna lyssna på sina egna blandband (jag kallar det fortfarande så)

Underbart


Läste ut Sicilianaren i måndags och den var- herregud- bättre än Gudfadern och nu finns inte mycket kvar att upptäcka av Mario Puzo,

surt


Veckans (hitills) mest spelade


Bob Dylan- Blood on the tracks

Karen Dalton- In my own time

Lilly Allen- Alrigt, still...

The Good the bad and the queen- The Good the bad and the Queen

Steel Pulse- Tribute to the Martyrs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0