Dom är efter mej

Så blev det Fredag, och just som jag skulle skriva- det här är obehagligt- att mitt uppbrytande och tack men nejtack till Jehovas gick oväntat smärtftitt ringer de i telefonen och jag tittar nervöst på displayen. Känner igen numret och drar försiktigt ner persienerna där jag sitter framför datorn.
Dom är efter mig

Två veckors timeout och nu tycks gud ha laddat bössan, jag hör på röstmeddelandet att han- inte gud utan killen som brukar komma hit- sitter på tunnelbanan.
På väg hit?

Emil sover och jag vill gärna inte väcka honom. Jag orkar inte idag, inte mer alls faktiskt- Det var ju bara meningen som en lek med Jesus, och nu ringer de också. Jag svarar naturligtvis inte men jag vet att jag måste möta dem öga mot öga en dag mycket snart och förklara att Gud- åtminstone eran- inte är nått för mig.

Det blir en tuff match, men jag måste ta den

Fan, att jag ska vara så naiv...

Ikväll, fest hos Tor, 28!

Bara fem dagar nu, till Perssons Pack´s Öster om Heden släpps.
Det jag hört hitills är grymt!

Kommentarer
Postat av: smockan

jehovas är fett obehagliga. give em hell.

2009-04-03 @ 16:05:56
URL: http://zwitterjon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0