Kreativ kolaps

Kreativt kaos.

Huvudet snurrar och idéerna spinner som tusen katter,
ändå får jag ingenting gjort.
Koka kaffe, mata emil, såja gubben sov sov så ska pappa skriva, fuck mej för jag får verkligen inget gjort
och kolla facebook- uppdatera uppdatera och skriv något vackert på en gul postit-lapp mellan kaffebrggaren och kylen.I hallen kommer jag på idén, jag antecknar i mobilen men den blir inte av, börjar med nått annat istället. Mer kaffe och ett samtal till skatteverket, moms var det jag- jävla moms- ett rasande tempo, handla laga diska tänka en öl lite sms-poesi jag ångrar så fort det skickats.
Hur vore det att jobba på fabrik?

Jag borde vila

16.04 emil vaknar, skynda skynda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0