Come free my mind


Nu börjar det dra ihop sig
Bunny Wailer avklarad, grymt men inte riktigt lika bra som i Uppsala för två år sedan.
Rescension finns här
Emil däremot, honom var det inga problem att ta med. Skönt att veta inför framtiden.


Under loppet av några veckor räknar jag med sommarens fetaste konserter.

Först ut,
Anthony B i Tyresö på fredag, kommunen jag svor på att aldrig mer besöka.
Men
Sånt går ju att ändra på

Det är tio år sedan jag senast såg honom,
och det är tamejfan fortfarande bland det absolut grymmaste jag upplevt.
Han har dessutom två blytunga album bakom sig från de senaste åren, och ett nytt på G till hösten
Kul

Därefter,
URF i tre dagar
Heptones, Inna Yard Allstars samt David Rodigan blir höjdpunkterna jag inte missar för något i världen.
Rescensioner, intervjuer och bilder kommer på Galore


By the way
Expressens löpsedel igår
Här hetsas unga svenska tjejer dricka sprit och delta i sexlekar

Ingen som funderat på att de, precis som de flesta tonåringar, inte alls hetsas utan snarare är sjukligt sugna på sprit och semesterknull

Här hetsas svenska gubbar att titta på Expressens bilder av unga svenska lättklädda tjejer som dricker sprit och bär kaninöron,

vore inte det ett mer passande löp?


Förresten,
för den reggaeintresserade
Bästa bloggen på svenska just nu
reggaebloggen.com/

Snart dags för en spellista

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0