Clash top 10

Tänk...

Att the Clash är och förblir tidernas bästa band, i stark konkurrens med Bob Marley & the Wailers

Att Bob Dylan aldrig slutar att fascinera mig, är jag besatt?

Att Lily Allen både är snygg och bra på riktigt

Att Governor Andy´s senaste är riktigt dålig


the Clash top tio

10 The Magnificent seven
09 Guns of Brixton
08 Garageland
07 Clampdown
06 Complete control
05 London´s burning
04 London´s calling
03 Safe european home
02 Career opportunites
01 (White man) in Hammersmith palais

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja herregud, tänk om man hade fått sett The Clash live! närmaste man kom var ju Joe Strummer & The Mescaleros på Hultsfred 99.



Fortsätt med musiklistor! det är alltid kul

2009-03-29 @ 21:54:59
Postat av: jimmy

Ja herregud, tänk om man hade fått sett The Clash live! närmaste man kom var ju Joe Strummer & The Mescaleros på Hultsfred 99.



Fortsätt med musiklistor! det är alltid kul

2009-03-29 @ 21:58:29
URL: http://jimmydivision.blogg.se/
Postat av: smockan

governor andy är bara dålig. det var lite kul när han gapade om att "ge mig en av dina tjejer". sen kom jag på att han bara är en stor skit som vill verka speciell, och magin försvann. fuck andy.

2009-04-03 @ 15:49:26
URL: http://zwitterjon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0