Vinn en mössa

life is hard, ´cause i can´t stand champagne
Tisdag och jag lyssnar på Benjamin Zephaniahs lysande Naked and Mixed up från 2006. Djup och stundtals ironiskt mörk garagepoesi från London.
Så, ett självklart tips för alla diggare av LKJ

All Out Dubstep var tydligen grymt i Fredags, själv satt jag i en bil någonstans mellan Skälstuga och Stråtjära när Kalle smsade.
Fredagspuls det också, på en helt annan nivå
Bilen, mörkret och Sven Wollter på radio. Stannade efter vägen och tittade ut i skogen. Inte ett ljud annat än något som prasslade till och sen försvann ut i intet.
Bollnäs var hur som helst cool. Ett centrum för folkmusik håller på att byggas av eldsjälen Cathrine.
Så nästa sommar satsar jag några av mina lediga dagar på Bollnäsvärlden
Benjamin Zephaniah- Rong Radio
En annan sak också,
Club Galore ger dig chansen att vinna finfina mössor från Red Stripe
Kom fram till oss bakom skivspelarna så fort du hör någon av dessa tre låtar, så skickar vi på dej en rödluva.
Fler kommer att läggas upp, men här kommer mina bidrag för att göra just din kväll till den bästa

Greetings- Half Pint
Forces of Vicktry/ Victorious dub- Linton Kwesi Johnson
Youth of Englington- Black Uhuru



Kommentarer
Postat av: Lars (aka Rhygin)

Jag hör Half Pint redan nu. Räknas det?

2009-09-22 @ 16:53:53
URL: http://vegablogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0