Soon forward

En sväng på stan och lunch på thaihaket hemma i Bagis
Multikulti har nu väggarna pyntade med Galore-reklam och i gengäld tjackade jag upp Dancehall the Rise of Jamaican Dancehall Culture, skivan alltså, boken har jag sedan den kom.

Inget nytt visserligen men en snygg dubbel cd från Soul Jazz records, och med alla låtar samlade i ett fodral
Givetvis ett måste för en nyinvigd, och annars som för mig, skönt med allt i ett

Boken har jag tipsat om förr, men jag gör det igen. Beth Lesser´s foton får din soffa att kännas som ett barbord längs Tivoli Gardens smutsiga gator medan du bläddrar




Läget annars består i att färdigställa repet från Bollnäs.
Lisa ringde förresten, hon klev runt i skogarna utanför Falun och var bara meter från att bli björnmat.
Tuff skit och både hon och fotografen fick springa tillbaka mot bilen

Förresten, nu börjar grytet där jag sitter och skriver äntligen likna nått
Crunkit up!



Nu, en kaffe och rubadub i väntan på lekparkshäng



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0