Verklighet

Vill först passa på att tacka Bisse för hjälpen med layout, det kommer snart fler förändringar, men jag tycker det börjar se bra ut.


Inleder morgonen med starkt kaffe och konstaterar att vore de inte för mitt plötsliga påkommande att Emil är äggallergiker så hade han haft kroppen full vid det här laget.

- Jaha
, sa barnläkaren, då skickar vi honom till Farsta istället, för vaccination.
Skönt tänkte jag, ingen spruta idag med andra ord och fortsatt gott humör

Hemma och en snabbkoll på listan jag skrev igår
Storhandling i Sickla, aka Babylon
Skriva inbjudan till Club Galore 30 sept, Red stripe sponsen är fixad så kom i tid om du vill ha en mössa
Styra upp de sista inför nästa frilansjobb, jag drar till Hälsingland om två veckor och tror det kan bli nått bra

Men nu, och först.
En cigg på balkongen och alldeles fantastisk 2tone från 80-talets Gävle
Quiet med låten verklighet (1980), har den visserligen bara nerbränd på cd, om någon har ett ex att sälja så hör gärna av er

Vet inte mycket om dem, men av vad jag hört blev det kaos utanför Träffens fritidsgård i Sätra, Gävle när bandet skulle spela någon gång i början av -80

Fullsatt och folk kom inte in

Som sagt,
Quiet, och är jag inte helt ute och cyklar gjorde de något med P.F. Commando också.
Någon som vet mer?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0